torsdag 28 juni 2012

Jobb och pärmar

Fick ett underbart samtal idag. :D Jag fick jobbet som jag var på intervju i måndas. Skall börja i september på operationsavdelningen i uppvaket. Skall bli så spännande! Har redan kollat på lite böcker på Adlibris inom ämnet så att uppdatera mina kunskaper. Det är ju 2 och halvt år sedan jag var på praktik i operation sal. Känns bra nu då både mr S och jag har jobb och lägenhet fixad. I helgen kommer vi att flytta en del in i vår nya lägenhet.

När jag höll på att packa förra veckan så tyckte jag att pärmarna jag har recepten i var så fulla så jag bestämde mig att piffa upp dem.


Tre stycken udda och tråkiga pärmar.


Använde vanligt presentpapper och spraylim till att klä om pärmarna. Snabbt gick det med spraylime ville inte riktigt som jag ville till först. Blev klumpar och kom igenom pappret. 

Färdigt!


Hoppas alla haft en bra dag. 
// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar